Версия за печат

00515-2007-0004


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Изпълнителна агенция "Социални дейности на Министерството на отбраната", бул. "Тотлебен" 34-а, За: Дарина Стоянова, Валентин Тодоров, инж. Надя Сребранова, България 1606, София, Тел.: 02 9151489, E-mail: otdih_iv@md.government.bg, Факс: 02 9151320

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://otdih.eamci.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Друг: социални дейности

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Комплексна услуга за 100 човека

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: село Орешак
Код NUTS: BG121
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Комплексна услуга за възрастни хора в Дом за ветерани от МО и БА, село Орешак, общ. Троян, включваща: 1. Почистване и поддържане на сградите и прилежащия парк, и миене на посуда с консумативи на изпълнителя; 2. Медицинско обслужване; 3. Пране на спално бельо, покривки и хавлии с консумативи на изпълнителя; 4. Доставка на консумативни материали - тоалетна хартия, сапун и др.;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

74731000, 85141000, 93110000, 24513200 (E015) , 21221000 (E015)

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните
Услуги, предоставяни от медицински персонал
Услуги по събиране и доставяне на прането
Перилни и почистващи препарати (Доставка)
Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса (Доставка)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно документацията за участие в процедурата

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Кандидатите, внасят гаранция за участие в размер на 700 лв. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на поръчката. Гаранциите се представят в една от следните форми: - парична сума, внесена по банковата сметка на ИА "Социални дейности на МО", при ХВБ Банк “Биохим” АД, клон “Батенберг” и IBAN BG46BACX96603320171719 и банков идентификационен код /BIC/ №BACXBGSF. - банкова гаранция

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от държавния бюджет. Плащането се извършва при финансова възможност, по банков път, по банковата сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Изпълнителят се задължава да осъществи предмета на договора с нает от него минимален брой персонал от: 1. медицински екип - фелдшер, четири медицински сестри и един шофьор на линейка; 2. петнадесет санитарки за почистване и миене на посуда, шестима работника за поддръжка, и двама общи работника. Периодичността на услугата по пране на спално бельо, покривки за хранене и хавлии и зареждане с консумативи /тоалетна хартия, сапун и др./ е четири пъти месечно, при разчет 100 настанени в дома ветерани
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на кандидата - съдебна, Единен идентификационен номер, ЗДДС. 2. Удостоверение за актуално състояние на кандидата, валидно към датата на провеждане на процедурата, издадено от фирменото отделение на съответния съд. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Годишният финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на страната, в която кандидатът е установен/чл. 50, ал.1, т.2 от ЗОП/; 2. Информация за общия оборот на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си/чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Годишният финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на страната, в която кандидатът е установен/чл. 50, ал.1, т.2 от ЗОП/; 2. Информация за общия оборот на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си/чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. /чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП/; 2. Документи, удостоверявщи образвованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършване на услугата
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. /чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП/; 2. Документи, удостоверявщи образвованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършване на услугата
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/03/2007 00:00 Час: 11:00
Платими документи

ДА

Цена: 70 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се закупува в ИА "Социални дейности на МО", гр. София, бул. "Тотлебен" №34А, ет.2, стая 220 от 10.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19/03/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20/03/2007 00:00 Час: 11:00
Място

ИА "Социални дейности на МО", град София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок след уведомяване за съответното решение или действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ