Версия за печат

00326-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр.Сандански: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно лесничейство гр. Сандански, ул. " Хр. Ботев " №35, За: инж. Костадин Попов, РБългария 2 800, гр.Сандански, Тел.: 0746 32513, E-mail: Dlsandanski@nug.bg, Факс: 0746 32513

Място/места за контакт: инж. Костадин Попов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: Dlsandanski@nug.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: дърводобив

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

дърводобив - сеч, извоз и рампиране на дървесина в обект №609 /отдел 20-в;21-в / на територията на ДЛ " Сандански"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: ДЛ " Сандански", гр. Сандански
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

сеч, извоз и рампиране на дървесина в обект № 609 на територията на ДЛ " Сандански"

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

01000000 (E010)

Описание:

Продукти на селското, ловното и горското стопанство (За използване на открито)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1386

Прогнозна стойност без ДДС
32313.55 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

10.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие - 320 лв. гаранция за изпълнение - 2% от достигнатата стойност

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Приемане на извършената работа и съставяне на отчет

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: регистрация в регистъра на НУГ за извършване на конкретната дейност
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно условията на процедурата
Минимални изисквания: Съдебно решение на регистрация;Лиценз от НУГ на фирмата
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: наличие на техника за извършването на услугата
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

лиценз на фирмата в НУГ за извършване ползване в горите

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/02/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на ДЛ " Сандански" , 100,00 лв. без ДДС

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.02.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

30

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/02/2007 00:00 Час: 16:00
Място

адм. сграда на ДЛ " сандански"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

лицата подали офертите



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша" №18, Р България 1000, гр. софия, Тел.: 02 9807315, Факс: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

комисия за защита на конкуренцията, бул. витоша № 18, Р България 1000, гр. София, Тел.: 02 9807315, Факс: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ