Версия за печат

00325-2007-0003


Обявление за обществена поръчка

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. "Пещерско шосе" № 66, За: д-р Илия Баташки, д.м.; г-н Велизар Руев, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602849, Факс: 032 644058

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на комплексно оборудване за стерилизация УМБАЛ "СВЕТИ ГЕОРГИ" ЕАД, гр. Пловдив, съгласно техническата спецификация - Приложение № 1 от документацията за участие.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: УМБАЛ "Св.Георги" ЕАД гр.Пловдив
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на комплексно оборудване за стерилизация УМБАЛ "СВЕТИ ГЕОРГИ" ЕАД, гр. Пловдив, съгласно техническата спецификация - Приложение № 1 от документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване и консумативи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Подробно описано в Приложение №1 С П Е Ц И Ф И К А Ц И Я на комплексно оборудване за стерилизация от документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 12000 лв., внесена в касата или по сметка парична сума или банкова гаранция. Банкова сметка : BG64 ACBP 7527 1054 8081 19, код – SWIFT BIC код на Хебросбанк – ACBPBG2P; БАЕ код на Хебросбанк – ACBP7527 Гаранция за изпълнение - 1% от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане - по банков път, съгласно Приложение 2 от Документацията за участие

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за първоначална съдебна регистрация и всички последващи вписвания по фирменото дело на кандидата; Фотокопие на регистрацията в БУЛСТАТ; Удостоверение за актуално състояние на кандидата; Декларации по чл.47, ал. 1,ал 2 и ал.5 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен финансов отчет във всичките му части за предходната година и доклад за заверка от регистриран одитор, в случаите предвидени от Закона за счетоводството.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидатите да имат икономическо и финансово състояние, удостоверено с документи при условията на т.III от Приложение 2 - Условия за участие и провеждане на процедурата от Документацията за участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за търговската репутация на участника: не по-малко от три референции за доставка и сервизно обслужване на стерилизационно оборудване, издадени от лечебни заведения за болнична помощ; Документи относно професионалния опит и квалификацията на лицата, които пряко ще бъдат ангажирани с доставката, монтажа и поддръжката на стерилизационното оборудване;Информация за материалната база, с която разполага участника за изпълнение на обществената поръчка; Информация за извънгаранционното сервизно обслужване на стерилизационното оборудване; Документ за оторизация от производителя за внос, продажба и сервиз на предлаганото стерилизационно оборудване за 2007 г.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Да разполагат с квалифицирани лица, наети по трудов или граждански договор за изпълнение на поръчката, с делегирани права от производителя за внос, продажба и сервиз на предлаганото стерилизационно оборудване, както и оторизиран сервиз за извънгаранционно обслужване на оборудването за най-малко три години напред,удостоверени с документи при условията на т.III от Приложение 2 - Условия за участие и провеждане на процедурата от Документацията за участие.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/03/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена: 300 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получава от отдел “Обществени поръчки” при УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. “Пещерско шосе” №66. Цената на документацията за участие в процедурата е на стойност 300 /триста/ лева, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. “Пещерско шосе” №66.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19/03/2007 00:00 Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

УМБАЛ "Св.Георги" ЕАД гр.Пловдив бул."Пещерско шосе" №66 - Административен сектор

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

При отваряне на офертите могат да присъстват законните представители на кандидатите, подали предложения за участие в процедурата или упълномощени по надлежен ред лица.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ