Версия за печат

00037-2007-0002


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Тетевен: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Тетевен, пл."Сава Младенов", За: инж. Тодор Тодоров, България 5700, Тетевен, Тел.: 0678 3223, E-mail: fikova_i@abv.bg, Факс: 0678 2588

Място/места за контакт: инж. Тодор Тодоров

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.teteven.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Енергоефективна реконструкция и модернизация на уличното осветление, експлоатационна поддръжка, ремонтно-възстановителни работи и изграждане на ново улично, парково и художествено осветление на територията на Община Тетевен

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: Територията на Община Тетевен
Код NUTS: BG122
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на поръчката е извършване на ремонтно-възстановителни работи по реконструкция и модернизация на уличното осветление на територията на Община Тетевен и 12-те населени места/, доставка и монтаж на оборудване, експлоатациоонна поддръжка на уличното осветление за период от 6/шест/ години.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31527100, 31527200, 28825000, 45316110, 50232100, 50232110

Описание:

Обществено осветление
Външно осветление
Оборудване за обществено осветление
Монтажни работи на оборудване за осветление на пътища, летища и други
Услуги по поддържане на общественото осветление
Експлоатация на съоръжения за обществено осветление

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

По единични цени за: поддържане и експлоатация (лв./ 1 бр. тяло за месец ), включваща изпълнението на видове работи, съгласно документацията за участие; видове ремонтно-възстановителни работи и ценообразуващи показатели за непредвидени работи, съгласно документацията за участие; доставка на улични и паркови осветители и еденични цени на видове СМР по изграждане на ново осветление, подробно описани в документацията за участие. Работи по изнасяне на таблата за управление на уличното осветление на границата на собственост, описано в документацията за участие. Изграждане на система за радиоуправление на уличното осветление.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

72


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие-парична сума или банкова гаранция в размер на 2770/две хиляди и седемстотин/ лева.Сумата се превежда по следната банкова сметка:IBAN-BG58UBBS80023300129334, BIC-UBBSBGSF, Банка ОББ - Тетевен, банковата гаранция да е безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата се осигуряват от бюджета на Община Тетевен, плащанията ще се извършват съгласно предложената оферта и договорените условия

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл.9 от ЗОП и отговарящи на предварително обявените условия, подробно описани в документацията.Документи по чл.13, ал.1 от НВМОП и документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверено копие на годишния счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за 2004 и 2005г; 2. Информация за общия оборот от услугите, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимален оборот на участника от извършване на услуги, които са обект на поръчката в размер на 500 000 лв. за всяка от трите години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойноститете, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката; 3. списък на техническите лица, включително на тези, включително на тези отговарящи за контрола на качеството; 4. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16/03/2007 00:00 Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се закупува от Информационния център на Община Тетевен и се заплаща в брой на касата или по банкова сметка:IBAN-BG26UBBS80028413869709, BIC-UBBSBGSF, Банка ОББ-Тетевен, код за вид плащания:448090. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена по пощата на посочен от него адрес, за негова сметка и след превеждане на сумата за закупуването и.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16/03/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/03/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Сградата на Общинска администрация Тетевен, стая №217

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни упълномощени представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №2/25.01.2007г. на Кмета на Община Тетевен

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комсия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9864451, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ