Версия за печат

00774-2007-0001


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община, Бул.Цар Симеон Велики №107, За: Пламен Вълков, България 6000, Стара Загора, Тел.: 0035942 614815, E-mail: zop@city.starazagora.net, Факс: 0035942 601103

Място/места за контакт: Отдел "Правен"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка и монтаж на светофарни секции и контролери, работещи в режим на зелена вълна.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Община Стара Загора
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

1.Доставка на: -автомобилни тройни светофарни секции, светодиодни, 300 мм, комплект с пластмасови конзоли. -автомобилни тройни светофарни секции, светодиодни, 200 мм, комплект с пластмасови конзоли. -пешеходни светофарни секции, светодиодни, комплект с пластмасови конзоли. -светодиоден обратен брояч. -контролер за светофарна уредба. 2.Монтаж и демонтаж на съществуващи светофарни секции, по съществуващите стълбове и рамена - съгласно документацията приложение №1 3.Изграждане на нова светофарна уредба - съгласно документацията приложение №1

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31623900

Описание:

Оборудване за сигнализация на кръстовище

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

1.Доставка на: -автомобилни тройни светофарни секции, светодиодни, 300 мм, комплект с пластмасови конзоли: 152 броя. -автомобилни тройни светофарни секции, светодиодни, 200 мм, комплект с пластмасови конзоли: 56 броя. -пешеходни светофарни секции, светодиодни, комплект с пластмасови конзоли: 80 броя. -светодиоден обратен брояч: 67 броя. -контролер за светофарна уредба: 11 броя. 2.Монтаж и демонтаж на съществуващи светофарни секции, по съществуващите стълбове и рамена - съгласно документацията приложение №1 3.Изграждане на нова светофарна уредба - съгласно документацията приложение №1

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1).Гаранцията за участие е в размер 2500лв., представена в една от следните форми: парична сума, внесена по б.с/ка на община Стара Загора: “Банка ДЗИ”АД - клон Стара Загора, ул.”М.Кусев” №34, Стара Загора 6000, BIC код е REXIBGSF, IBAN с/ка BG30 REXI 9320 3300 2611 87 или банкова гаранция. 2).Гаранция за изпълнение на стойност 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: парична сума, внесена по б.с/ка на община Стара Загора: “Банка ДЗИ”АД - клон Стара Загора, ул.”М.Кусев” №34, Стара Загора 6000, BIC код е REXIBGSF, IBAN с/ка BG30 REXI 9320 3300 2611 87 или банкова гаранция за срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път след доставка и монтаж и съставяне на приемо-предавателен протокол за получената стока и извършен монтаж.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения;решение за съдебна регистрация /нотариално заверено копие/, удостоверение за актуално състояние – не по-рано от шест месеца от датата на подаване на предложението /оригинал или нотариално заверено копие/, БУЛСТАТ регистрация /нотариално заверено копие/, а когато е физическо лице – документ за самоличност. Участникът да отговаря на изискванията по чл.47, ал.1, ал.2, т.3 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват финансово състояние, като представят информация за общия оборот на стоките и услугите, които са обект на поръчката за предходната година и заверено копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите за 2006 година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците да представят образци-мостри на предлаганите светофарни секции и контролери. Минимум 12 месечен гаранционен срок от датата на доставката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23/03/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 51 EUR
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата се получава всеки работен ден от 8,30 до 17,30 часа в Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" №107 в Центъра за информация и услуги на общината – работно място №2, срещу представяне на касов ордер за закупена документация.Преди да я закупят лицата имат право да я разгледат на място.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26/03/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/03/2007 00:00 Час: 14:00
Място

В сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" №107, конферентна зала фоайе.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

участниците или упълномощени от тях лица


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 003592 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ