Версия за печат

00156-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ВЕЛИНГРАД: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ВЕЛИНГРАД, БУЛ."ХАН АСПАРУХ"№35, За: Диана Баракова ; Благодатка Шикова, БЪЛГАРИЯ 4600, ВЕЛИНГРАД, Тел.: 0359 53140; 0359 52117, E-mail: obshtina@velingrad.net, Факс: 0359 54341

Място/места за контакт: Диана Баракова ; Благодатка Шикова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.velingrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на сектор"Образование", общинска служба за социални услуги, център за младежи и деца с увреждания, дом за деца, общински предприятия/ОП"Спортни имоти и пазари",ОП"ИЦМСБ"/, общинска администрация и кметствата на територията на община Велинград, съгласно списък, приложен към документацията за участие.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Велинград, франко складовете на общината, учебните и детски заведения, социалните заведения и общинските служби и предприятия и кметствата на територията на общината, подробно описани в документацията за участие.
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на сектор"Образование", общинска служба за социални услуги, център за младежи и деца с увреждания, дом за деца, общински предприятия/ОП"Спортни имоти и пазари",ОП"ИЦМСБ"/, общинска администрация и кметствата на територията на община Велинград, съгласно списък, приложен към документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 36710000, 30217320, 30125100

Описание:

Принадлежности за офиса
Консумативи
Дискети
Касети с тонер

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи, посочени в подробен списък, неразделна част от документацията за участие; прогнозно количество около 130000лв./сто и тридесет хиляди лева/.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на 100 лева; Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 1% от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят плаща договорената цена на канцеларските материали и консумативи за всяка отделна доставка в срок до ... дни/от предложението на Изпълнителя/, считано от датата на подписване на фактурата и предоставянето й в счетоводството на съответното бюджетно звено.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата трябва да отговаря на изискванията на чл.13 от НВМОП и на изискванията на Възложителя съгласно документацията за участие. 1.Удостоверение за актуално състояние; 2.Копие от данъчна регистрация и ДДС-регистрация/ако има такава/; 3.Копие от регистрация БУЛСТАТ; 4.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.1 и ал.5 от ЗОП; 5.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.2 от ЗОП, а именно :всички изброени точки 1,2,3, в ал.2 на чл.47 водят до отстраняване на кандидата в процедурата; 6.Подизпълнителите, ако има такива, и дела на тяхното участие; 7.Срок за изпълнение на поръчката; 8.Предлагана цена; 9.Срок на вадидност на офертата; 10.Документ за внесена гаранция за участие; 11.Документ за закупена документация за участие; 12.Списък на документите съдържащи се в офертата. 13.Други съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от баланса на кандидата за предходната година и/или отчет за приходите и разходите;
Минимални изисквания: 1.Копие от баланса на кандидата за предходната година и/или отчет за приходите и разходите;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставките свързани с характера на поръчката, изпълнени през последните три години,включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания: 1.Списък на основните договори за доставките свързани с характера на поръчката, изпълнени през последните три години,включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01/03/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
36 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава след заплащане на цената - 36,00лева в касата на общината, етаж първи,"Деловодство".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.03.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Община Велинград, бул."Хан Аспарух"№35, етаж втори, малка заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията по чл.38 ал.2 и 3 от НВМОП, на комисията за провеждане на открития конкурс.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Месец януари 2008г.

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ."ВИТОША"18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9864451, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Административно-правен отдел, бул."Хан Аспарух"№35, България 4600, Велинград, Тел.: 0359 51278, E-mail: obshtina@velingrad.net, Факс: 0359 54341

Интернет адрес/и:

URL: www.velingrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ