Версия за печат

00111-2007-0001


Обявление за обществена поръчка

BG-Котел: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Котел, Дирекция "Образование, култура, социални услуги и спорт", ул. Г. С. Раковски 62, За: Георги Йорданов Матеев, България 8970, Котел, Тел.: 0453 2518, E-mail: georgi_71m@dir.bg, Факс: 0453 2518

Място/места за контакт: Георги Йорданов Матеев

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Социална закрила
Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка на хранителни продукти през 2007 година ЦДГ- град Котел, ЦДГ- село Кипилово, ДСП - град Котел, ДДМУИ - село Медвен, община Котел

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Община Котел- Село Кипилово, град Котел, село Медвен
Код NUTS: BG232
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Периодична доставка на хранителни продукти през 2007 година ЦДГ- град Котел, ЦДГ- село Кипилово, ДСП- град Котел, ДДМУИ- село Медвен, община Котел

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000 (E007) , 15810000, 15100000, 15500000, 15330000

Описание:

Хранителни продукти и напитки (За детски градини)
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Месо и месни продукти
Млечни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени или консервирани

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Периодична доставка на хранителни продукти през 2007 година ЦДГ- град Котел, ЦДГ- село Кипилово, ДСП- град Котел, ДДМУИ- село Медвен, община Котел.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

01.04.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за всички позиции е в размер на 1500 лв. Гаранция за участие за обособена позиция "Хляб и хлебни изделия" - 500 лв. Гаранция за участие за обособена позиция "Мляко и млечни продукти" - 500 лв. Гаранция за участие за обособена позиция "Месо и месни продукти" - 500 лв. Гаранция за участие за обособена позиция "Плодове и зеленчуци" - 500 лв. Гаранция за участие за обособена позиция "Консерви" - 500 лв. Гаранция за участие за обособена позиция "Др. хранителни продукти" - 500 лв. Гаранцията за изпълнение е в размер 2% от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) Парична сума, която се внася в касата на община Котел или по сметка посочена в документацията, б) Банкова гаранция. Когато кандидатът е обединение обединение на ЮЛ или ФЛ, гаранцията за участие се внася /представя/ от името на обединението, а гаранция за изпълнението на договора от новосъздаденото ЮЛ.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Срок за плащане - съобразно предложението. Начин на плащане - след представяне на фактура. Доставната цена ще се актуализира периодично на всеки месец за всички доставени продукти, като се запазва процентното съотношение между предложената цена на определения кандидат за изпълнител на поръчката и осреднената за Сливенска област цена на едро за отделните продукти, представена от "САПИ" - ООД към момента на разглеждане на офертите. Полученото процентно съотношение между двете цени ще се запазва постоянно при последващи промени в цените по време на изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай че кандидатът, определен за изпълнител, е обединение на ФЛ или ЮЛ, същото следва да се регистрира като юридическо лице. Договорът за изпъление на обществената поръчка се сключва с новообразуваното ЮЛ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите се отстраняват при наличие на обстоятелства по чл. 69, ал. 1 от ЗОП и чл. 47 от ЗОП. Не се допускат до участие в процедурата кандидати, които нямат регистрация съгласно чл. 12 от Закона за храните и НАРЕДБА № 7 от 8.04.2002 г. за хигиенните изисквания към предприятията, които произвеждат или търгуват с храни, и към условията за производство и търговия с качествени и безопасни храни.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс и отчет за приходи и разходи за предходната финансова година /2005 г./.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Според документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Посочените документи в документацията за откриване на процедурата.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Да разполага със собствени или наети специализирани транспортни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти (доказано с нотариално заверени копия от документи от РИОКОЗ). Наличието на опит /доказан с представени референции/ в дейност, свързана непосредствено с доставка и/или производство на хранителни продукти е предимство. Кандидатите за изпълнение на поръчката следва да са регистрирани съгласно изискванията на Закона за храните, което се удостоверява с нотариално заверено копие от документа за регистрация.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/03/2007 00:00 Час: 13:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в административната сграда на Дирекция "Образование, култура, социални услуги и спорт" на Община Котел, град Котел, ул. "Г.С. Раковски", 62, етаж 2, срещу документ за платена такса.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13/03/2007 00:00 Час: 13:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13/03/2007 00:00 Час: 13:00
Място

Административната сграда на Дирекция "Образование, култура, социални услуги и спорт" на Община Котел, ул. "Г.С. Раковски", 62, етаж 2, град Котел.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Управители на фирмите или упълномощени техни представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заповед на Кмета на Община Котел РД 09-00-139 09.01.2007 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 13, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpadmin@cpc.bg, Факс: 02 9864451

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Котел- главен юрисконсулт, ул. Г.С. Раковски 62, България 8970, Котел, Тел.: 0453 2518, E-mail: georgi_71m@dir.bg, Факс: 0453 2518

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Хляб и хлебни изделия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Според документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.04.2007 г. , Дата за завършване:

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Месо и месни продукти
1) Кратко описание

Месо и месни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Според документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.04.2007 г. , Дата за завършване:

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Млечни продукти
1) Кратко описание

Млечни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Според документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.04.2007 г. , Дата за завършване:

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Плодове и зеленчуци, консерви и други

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15330000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени или консервирани

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.04.2007 г. , Дата за завършване: