Версия за печат

01389-2019-0003

BG-гр. Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 103003668

BG331, Градски транспорт ЕАД, ул. Тролейна № 48, За: Росица Кючукова, България 9009, гр. Варна, Тел.: 088 2693620, E-mail: gtvarna@abv.bg, Факс: 052 755121

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://gtvarna.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://pk.gtvarna.com.

I.4) Основна дейност

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 6 от 04.07.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01389-2019-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставкa на резервни части и материали за ремонт на автобуси марка „SOLARIS”, модел ,,URBINO 12 CNG” за нуждите на „Градски транспорт” ЕАД- гр. Варна по 9 обособени позиции. Касае се за доставка чрез покупка на резервни части и материали за автобуси по предварителна заявка, за нуждите на „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 69/2020 от 01.10.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, АЙПАРТС ЕООД, жк Люлин, бул. Европа № 126, България 1360, гр. София, Тел.: 0887 251732, E-mail: plamen.vitanov@iparts.bg, Факс: 052 986616

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обособена позиция № 3 Доставка на резервни части за предна ос.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
20000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

13.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 19% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Количествата резервни части и материали се определят от Възложителя в зависимост от конкретните нужди и се посочват в периодичните заявки. Прогнозната стайност на обособената позиция не задължава Възложителят да заяви всички резервни.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
3703 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл. 72 от ППЗОП - договорът за обществена поръчка се счита за изпълнен от извършването на последното действие, свързано с предоставяне на уговорения резултат, или от извършването на последното дължимо плащане - в зависимост от това кое обстоятелство настъпва последно. Видно от информацията в Раздел IV.1, за дата на прикючване е посочена 13.12.2021 г., датата на извършване на посленото плащане.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Злати Златев
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор