Версия за печат

00288-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД, бул. "Генерал Н. Столетов" № 67, За: Мария Налсъзова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9312021; 02 9312131, E-mail: odozs_sofia_obl@abv.bg, Факс: 02 8321156

Място/места за контакт: "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка / покупка на приготвена храна, хляб, готови закуски, мляко и млечни продукти и други хранителни продукти за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД за 2007г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка / покупка на приготвена храна, хляб, готови закуски, мляко и млечни продукти и други хранителни продукти, съгласно разработената спецификация /Приложение № 1 към Документацията/ за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД за 2007г.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15894220

Описание:

Ястия за болници

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

ДА


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и номенклатурата на храните са посочени в Приложение № 1 към Документацията

Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 500 лв. /петстотин лева/ Гаранция за изпълнение на поръчката - 3% от стойността на поръчката

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

по касов или по банков път

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; документ за данъчна регистрация, регистрация по ЗДДС и Булстат; доказателства за технически възможности - описание на техническото и транспортно оборудване, неговото съответствие с хигиенните изисквания и възможностите за осигуряване на качествено обслужване; сертификати на участниците за стандартизация по ISO 9001:2000 и НАССР; референции за добро партньорство, удостоверяващи добрата търговска репутация на кандидата; заверено копие от годишния финансов отчет на кандидата, представен пред органите на НАП и заверен от експерт-счетоводител в случаите, предвидени в Закона за счетоводството, както и заверено копие от финансов отчет към последното тримесечие, ако са изготвени такива; документи удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на кандидата; декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на неговото участие, ако кандидатът предвижда подизпълнител; срок на изпълнение на поръчката - едногодишен; предлагана цена - предложената цена трябва да бъде окончателна и не търпи промени за целия срок на доставката; срок на валидност на офертата - в календарни дни от датата на отваряне на офертата от Комисията; документ за внесена гаранция; списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: добрата търговска репутация на кандидата; заверено копие от годишния финансов отчет на кандидата, представен пред органите на НАП и заверен от експерт-счетоводител в случаите, предвидени в Закона за счетоводството, както и заверено копие от финансов отчет към последното тримесечие, ако са изготвени такива; документи удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на кандидата; декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на неговото участие, ако кандидатът предвижда подизпълнител; срок на изпълнение на поръчката - едногодишен; предлагана цена - предложената цена трябва да бъде окончателна и не търпи промени за целия срок на доставката; срок на валидност на офертата - в календарни дни от датата на отваряне на офертата от Комисията; документ за внесена гаранция; списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: добрата търговска репутация на кандидата; заверено копие от годишния финансов отчет на кандидата, представен пред органите на НАП и заверен от експерт-счетоводител в случаите, предвидени в Закона за счетоводството, както и заверено копие от финансов отчет към последното тримесечие, ако са изготвени такива; документи удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на кандидата; декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на неговото участие, ако кандидатът предвижда подизпълнител; срок на изпълнение на поръчката - едногодишен; предлагана цена - предложената цена трябва да бъде окончателна и не търпи промени за целия срок на доставката; срок на валидност на офертата - в календарни дни от датата на отваряне на офертата от Комисията; документ за внесена гаранция; списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Обем на седмичен асортимент; тежест: 20
Показател: Срок на плащане; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/02/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

по касов път

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.02.2007 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/02/2007 00:00 Час: 10:00
Място

"Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД, гр. София, бул."Столетов" № 67, ІІІ-ти етаж, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на кандидатите, заявили участие в откритата процедура.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Няма допълнителни изисквания.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1233, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие, а ако не е уведомено съответното заинтересовано лице - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата не може да се подава след сключването на договор за обществена поръчка или на рамково споразумение.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Готвени ястия
1) Кратко описание

Доставка / покупка на говени ястия за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15894220 (E015, M001, M022)

Описание:

Ястия за болници (Доставка, За пациенти, За медицински персонал)

3) Количество или обем

Количествата и номенклатурата на ястията са посочени в Приложение № 1 към Документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Хляб
1) Кратко описание

Доставка / покупка на хляб за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100 (E015, M001, M022)

Описание:

Хляб (Доставка, За пациенти, За медицински персонал)

3) Количество или обем

Количеството и номенклатурата са посочени в Приложение № 1 към документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Тестени закуски
1) Кратко описание

Доставка покупка на тестени закуски за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811500 (E015, M001, M022)

Описание:

Продукти приготвени с хлебни изделия (Доставка, За пациенти, За медицински персонал)

3) Количество или обем

Количеството и номенклатурата са посочени в Приложение № 1 към Документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка / покупка на мляко и млечни продукти за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000 (E015, M001, M022)

Описание:

Млечни продукти (Доставка, За пациенти, За медицински персонал)

3) Количество или обем

Количеството и номенклатурата на млечните продукти са посочени в Приложение № 1 към Документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Наименование: Захар
1) Кратко описание

Доставка / покупка на пакетирана захар за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15831000 (E015, M001, M022)

Описание:

Захар (Доставка, За пациенти, За медицински персонал)

3) Количество или обем

Количествата са посочени в Приложение № 1 към Документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 6 / Наименование: Билков чай
1) Кратко описание

Доставка / покупка на билков чай /филтри/ за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15865000 (E015, M001, M022)

Описание:

Билков чай (Доставка, За пациенти, За медицински персонал)

3) Количество или обем

Количествата са посочени в Приложение № 1 към Документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 7 / Наименование: Маргарин
1) Кратко описание

Доставка / покупка на маргрин за нуждите на "Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар - София област" ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15431100 (E015, M001, M022)

Описание:

Маргарин (Доставка, За пациенти, За медицински персонал)

3) Количество или обем

Количествата са посочени в Приложение № 1 към Документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12