Версия за печат

00123-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG--: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТЕЦ Варна ЕАД, с.Езерово, Варненска област, За: инж. Владимир Маджиров - ръководител направление РТР, Р.България 9168, -, Тел.: 052 6656270, E-mail: v.madjirov@mail.varna-tpp.com, Факс: 052 6656371

Място/места за контакт: инж. Владимир Маджиров - ръководител направление РТР

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ТЕЦ Варна ЕАД, с.Езерово, Варненска област, За: инж.Георги Георгиев - ръководител отдел Капитално строителство, Р.България 9168, -, Тел.: 052 5565256, Факс: 052 6656371

Място/места за контакт: инж.Георги Георгиев - ръководител отдел Капитално строителство

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ТЕЦ Варна ЕАД, с.Езерово, Варненска област, За: Илиана Георгиева-техн. секретар, Р.България 9168, -, Тел.: 052 6656311, E-mail: i.georgieva@varna-tpp.com, Факс: 052 6656371

Място/места за контакт: Илиана Георгиева-техн. секретар

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проектиране, доставка, демонтаж, монтаж и въвеждане в експлоатация на прекъсвачи и ел.защити на КРУ 6kV на блок станционен №2

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: ТЕЦ Варна ЕАД
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Проектиране, доставка, демонтаж, монтаж и въвеждане в експлоатация на прекъсвачи и ел.защити на КРУ 6kV на блок станционен №2, съгласно техническо задание и технически изисквания

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31210000 (E015, E019, E051) , 45300000

Описание:

Електрически уреди за комутиране или предпазване на електрически вериги (Доставка, Проектиране, Инсталиране)
Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектиране, доставка, демонтаж, монтаж и въвеждане в експлоатация на прекъсвачи и ел.защити на КРУ 6kV на блок станционен №2, съгласно изискванията, посочени в техническото задание и документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
900000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.06.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранция за участие в процедурата: Банкова гаранция или парична сума в размер на 9000 лв. внесена по следната банкова сметка на “ТЕЦ Варна” ЕАД: IBAN BG84BNPA 9440 1050 0015 10, BIC BNPA BGSX при БНП ПАРИБА /България/ АД с адрес гр. Варна , ул. “ Кн. Батенберг” №41 II. Гаранция за изпълнение на договора: Парична сума или неотменяема и безусловна банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Във финансовото предложение се посочва : I. Обща цена на поръчката в лева без ДДС, в т.ч.: - цена за изготвяне на работен проект - цена за доставка - цена за демонтаж и монтаж - цена за изпитания и въвеждане в експлоатация - цена за обучение на персонала II. Начин на плащане: по банков път срещу данъчна фактура и подписан протокол за извършена работа

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

референции от други Възложители за изпълнени подобни поръчки

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В открития конкурс за възлагане на малка обществена процедура могат да участват кандидати, които отговарят на изискванията на: - глава четвърта, раздел І "Изисквания към кандидатите, участниците и изпълнителите" от ЗОП и "Правилника за прилагане на ЗОП" . Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на малка обществена поръчка кандидат или участник, който: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон , а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс , установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50 ал.1, т.1, т.2, т.3 от ЗОП 1. удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 3. информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите или строителството, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Съгласно чл.50 ал.1, т.1, т.2, т.3 от ЗОП 1. удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 3. информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите или строителството, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51, ал.1, т.1,т.2, т.3, т.4, т.6,т.7 и т.9 ЗОП 1. списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3. описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; 4. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 6. сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; 7. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството, както и доставката, когато включва услуги и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация; 9. декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги или строителство;
Минимални изисквания: Съгласно чл.51, ал.1, т.1,т.2, т.3, т.4, т.6, т.7 и т.9 ЗОП 1. списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3. описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; 4. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 6. сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; 7. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството, както и доставката, когато включва услуги и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация 9. декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги или строителство;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 15 от 29.12.2006 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05/03/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

100 лв по разплащателна банкова сметка на "ТЕЦ Варна" ЕАД: IBAN BG73 BРВI 7945 1086 1407 02, BIG BPBI BGSF; 20 лв по ДДС сметка на "ТЕЦ Варна" ЕАД IBAN BG31 BРВI 7945 1086 1407 01, BIG BPBI BGSF при БПБ-Варна, Плащането може да бъде извършено и на място в клона на БПБ при входа на "ТЕЦ Варна" ЕАД.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.03.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06/03/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Заседателната зала на ТЕЦ Варна ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на кандидатите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"ТЕЦ Варна" ЕАД - Отдел "Правен", с.Езерово, Варненска област, Р.България 9168, -, Тел.: 052 6656334, E-mail: s.petkova@varna-tpp.com, Факс: 052 6656371

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ