РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Проектиране, доставка, демонтаж, монтаж и въвеждане в експлоатация на прекъсвачи и ел.защити на КРУ 6kV на блок станционен №2
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение
Място на изпълнение:
ТЕЦ Варна ЕАД
Код NUTS:
BG131
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Проектиране, доставка, демонтаж, монтаж и въвеждане в експлоатация на прекъсвачи и ел.защити на КРУ 6kV на блок станционен №2, съгласно техническо задание и технически изисквания
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
31210000 (E015, E019, E051) , 45300000
Описание:
Електрически уреди за комутиране или предпазване на електрически вериги (Доставка, Проектиране, Инсталиране)
Строителни и монтажни работи на инсталации
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Проектиране, доставка, демонтаж, монтаж и въвеждане в експлоатация на прекъсвачи и ел.защити на КРУ 6kV на блок станционен №2, съгласно изискванията, посочени в техническото задание и документацията за участие.
Прогнозна стойност без ДДС
900000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
I. Гаранция за участие в процедурата:
Банкова гаранция или парична сума в размер на 9000 лв. внесена по следната банкова сметка на “ТЕЦ Варна” ЕАД: IBAN BG84BNPA 9440 1050 0015 10, BIC BNPA BGSX при БНП ПАРИБА /България/ АД с адрес гр. Варна , ул. “ Кн. Батенберг” №41
II. Гаранция за изпълнение на договора:
Парична сума или неотменяема и безусловна банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Във финансовото предложение се посочва :
I. Обща цена на поръчката в лева без ДДС, в т.ч.:
- цена за изготвяне на работен проект
- цена за доставка
- цена за демонтаж и монтаж
- цена за изпитания и въвеждане в експлоатация
- цена за обучение на персонала
II. Начин на плащане: по банков път срещу данъчна фактура и подписан протокол за извършена работа
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.1.4)
Други особени условия
референции от други Възложители за изпълнени подобни поръчки
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В открития конкурс за възлагане на малка обществена процедура могат да участват кандидати, които отговарят на изискванията на:
- глава четвърта, раздел І "Изисквания към кандидатите, участниците и изпълнителите" от ЗОП и "Правилника за прилагане на ЗОП" .
Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на малка обществена поръчка кандидат или участник, който:
1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон , а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;
2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;
3. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс , установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50 ал.1, т.1, т.2, т.3 от ЗОП
1. удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност;
2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
3. информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите или строителството, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Съгласно чл.50 ал.1, т.1, т.2, т.3 от ЗОП
1. удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност;
2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
3. информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите или строителството, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51, ал.1, т.1,т.2, т.3, т.4, т.6,т.7 и т.9 ЗОП
1. списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
2. списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;
3. описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване;
4. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството;
6. сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти;
7. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството, както и доставката, когато включва услуги и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация;
9. декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги или строителство;
Минимални изисквания: Съгласно чл.51, ал.1, т.1,т.2, т.3, т.4, т.6, т.7 и т.9 ЗОП
1. списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
2. списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;
3. описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване;
4. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството;
6. сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти;
7. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството, както и доставката, когато включва услуги и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация
9. декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги или строителство;
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 15 от 29.12.2006 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05/03/2007 00:00 Час: 15:30
Условия и начин на плащане
100 лв по разплащателна банкова сметка на "ТЕЦ Варна" ЕАД: IBAN BG73 BРВI 7945 1086 1407 02, BIG BPBI BGSF;
20 лв по ДДС сметка на "ТЕЦ Варна" ЕАД IBAN BG31 BРВI 7945 1086 1407 01, BIG BPBI BGSF при БПБ-Варна,
Плащането може да бъде извършено и на място в клона на БПБ при входа на "ТЕЦ Варна" ЕАД.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.03.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 06/03/2007 00:00 Час: 10:30
Място
Заседателната зала на ТЕЦ Варна ЕАД
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Упълномощени представители на кандидатите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
"ТЕЦ Варна" ЕАД - Отдел "Правен", с.Езерово, Варненска област, Р.България 9168, -, Тел.: 052 6656334, E-mail: s.petkova@varna-tpp.com, Факс: 052 6656371
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление