Версия за печат

00366-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Гоце Делчев: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно лесничейство Гоце Делчев, гр.Гоце Делчев ул.Скопие №2, За: Марко Стефанов Запрев, България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0751 60586, Факс: 0751 60585

Място/места за контакт: Иван Росенов Синанов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: dl_gdelchev@abv.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Държавно Лесничейство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на дърводобив-сеч, извоз и рампиране на 1518 куб.м стройтелна дървесина и дърва за огрев в обект№612 с подотдел 33-з на стойност от 35781.53/тридесет и пет хиляди седемстотин осемдесет и един лев и 0.53ст/ на територията на ДЛ Гоце Делчев.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: ДЛ Гоце Делчев
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на дърводобив-сеч, извоз и рампиране на 1518 куб.м стройтелна дървесина и дърва за огрев в обект№612 с подотдел 33-з на стойност от 35781.53/тридесет и пет хиляди седемстотин осемдесет и един лев и 0.53ст/ на територията на ДЛ Гоце Делчев.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1518 куб.м стройтелна дървесина и дърва за огрев

Прогнозна стойност без ДДС
35781.53 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

15.03.2007 г. 

Крайна дата

30.11.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 350.00лв.Гаранция за изпълнение на поръчката е 5% от стойността на достигнатата цена.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Ежемесечно в месеца следващ месеца на приетата работа.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Предлагана цена по изготвен от възложителя образец/изготвя са съобразно с изискванията на чл.11-чл.15 от НВМОП/. 2.Документ/квитанция/ за внесена такса за закупуване на документация за участие. 3.Документ за внесена гаранция за участие 4.Удостоверение за актуално състояние на учасника-важи 3 месеца от издаването му до момента на разглежданена предложенията. 5.Доказателства за икономическо и финансова състояние по чл.50 от ЗОП-информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката/по дърводобив/за последните три години. 6.Доказателства за техническите възможности за изпълнение по чл.51 ал.1 т.1 от ЗОП-декларация , че кандидата разполага с необходимата техника/или бр.животни необходими за извършване на поръчката. 7.Доказателства за квалификационните изисквания за извършване на ползването-необходимо е кандидатът да представи копие от удостоверение за вписване в регистъра/респ лиценза на фирмата-кандидат/ 8.Декларация по чл.47 ал.1 и 5 от ЗОП-по изготвения от Възложителя образец 9.Декларация по чл.47, ал.2 от ЗОП-по изготвения от Възложителя образец. 10.Подизпълнителите, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка и дела на тяхното участие 11.Юридичесски сведения за кандидата по изготвения от Възложителя образец. 12.Заявление за участие в открития конкурс и срок на валидност на оферта по изготвения от Възложителя образец. 13.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от Кандидата. 14.Доказателства за търговска репутация-Препоръка издадена от ДЛ по образец. 15.Удостоверение от Инспекцията по труда, че кандидатите са регистрирани съглсно чл.15 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд. 16.Списък на работниците ангажирани в дърводобива-сеч и извоз работещи във фирмата заверен от НАП. 17.Удостоверение издадено от НАП за не наличието на задължения към държавата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50 от ЗОП. Копие от финансови годишни отчети. Удостоверение от банки за годишни обороти и др.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.51 от ЗОП-заверено копие от лиценза за дейноста дърводобив.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

чл.57а, ал.1 и ал.2 т.1 от Закона за горите

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/02/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
80 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащането на тъжната документация се извършва в брой в касата на ДЛ Гоце Делчев.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.02.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/02/2007 00:00 Час: 10:00
Място

В сградата на ДЛ Гоце Делчев

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидат изпълнителите при желание от тяхна страна.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18 етаж-4, България 1000, София

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18 етаж-4, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ