Версия за печат

00433-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с. Места: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно Лесничейство "Места", общ. Банско, За: инж. Елка Радулова, България 2772, с. Места, Тел.: 074409 265, E-mail: dlmesta@nug.bg, Факс: 074409 265

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Дърводобив и ремонт на извозни пътища.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Дърводобив, ремонт и поддръжка на трупчийски извозни пътища в Обект № 605 от ДГФ на ДЛ "Места"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: ДГФ на ДЛ "места"
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Сеч, извоз и рампиране на временен склад в м. "Джалева чешма" на 1 255 мз дървесина, ремонт и поддръжка на 800 л.м трупчийски извозни пътища в Обект № 605 от ДГФ на ДЛ "Места"

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

01000000 (E091)

Описание:

Продукти на селското, ловното и горското стопанство (Ремонт/Поправка)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Сеч, извоз и рампиране на 1 255 мз дървесина на временен горски склад в м. "Джалева чешма", ремонт и поддръжка на 800 л.м извозни трупчийски пътища.

Прогнозна стойност без ДДС
31507 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е парична сума в размер на 315 лв., която е вносима по банковата сметка на РУГ Благоевград: с - ка IBAN; BG 91 CBUN 9195 3300 0076 34, банков код BIC CBUNBGSF, при банка "Юнионбанк" АД, клон Благоевград до 16,00 часа на втория работен ден преди датата на процедурата. Гаранцията за изпълнение е левовота равностойност на 5% от стойността на класираната оферта и се превежда по същата банкова сметка преди подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на извършената услуга ще се извърши въз основа на предложения начин в класираната оферта и на база първични платежни документи, издадени от Изпълнителя, след приемане на работата от представители и на двете страни по договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние на Участника. 2.Доказателство за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП. 3. Доказателства за техническите възможности по чл.51, ал1, т1 от ЗОП. 4. Доказателства за квалификационните изисквания за извършване на ползването - документ по чл. 57"а" от ЗГ. 5. Декларация по чл.47, ал. 1 и 5 от ЗОП. 6. Декларация по чл.47, ал.2 от ЗОП. 7. Подизпълнителите, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка и дела на тяхното участие - ако кандидатът предвижда участие на подизпълнител. 8. Юридически сведения за кандидата. 9. Доказателства за търговска репутация - Препоръка, издадена от ДЛ "Места". 10. Удостоверение от Инспекцията по труда, че кандидатите са регистрирани, съгласно чл.15 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд. 11. Списък на работниците ангажирани в дърводобива - сеч и извоз, работещи във фирмата, заверен от НАП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателство за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП-информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката /по дърводобив/ за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности по чл.51, ал1, т1 от ЗОП - че кандидатът разполага с необходимата техника и/ли брой животни, необходими за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

регистрация на кандидата и на поне едно наето от него лице по реда на чл. 57"а" от ЗГ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 1
Показател: Начин на плащане; тежест: 2
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 3
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/02/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащането на 60,00 лв. без ДДС невъзстановима стойност на конкурсните документи се извършва в счетоводството на ДЛ "Места" срещу платежен документ, доказващ плащането до 17,00 часа на третия работен ден преди датата на процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
До дата

21.03.2007 г. 

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21/02/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Административната сграда на ДЛ "Места", с. Места, общ. Банско.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При разглеждане на депозираните оферти могат да присъстват Управителите на юридическите лица или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Арбитражен съд към АОП, ул. "Леге" №4, България 1000, София, E-mail: rop@aop.bg, Факс: 02 9407052

Интернет адрес/и:

URL: www.aop@bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбите се подават в административната сграда на ДЛ "Места" в седемдневен срок от издаване на Решение на Директора на ДЛ "Места" за класиране на кандидатите, участвали в процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ