Версия за печат

00433-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с. Места: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДЪРЖАВНО ЛЕСНИЧЕЙСТВО "МЕСТА", общ. Банско, За: инж. Елка Радулова, България 2772, с. Места, Тел.: 074409 265, E-mail: dlmesta@nug.bg, Факс: 074409 265

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Услуга дърводобив и ремонт на тракторни пътища

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Дърводобив, ремонт и поддръжка на извозни пътища в Обект №603

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: ДГФ на ДЛ "Места"
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Сеч, извоз и рампиране на 1 270 мз дървесина на временен горски склад в м. "Ръждавица"; ремонт и поддръжка на тракторни извозни пътища с обща дължина 1 700 л.м в Обект №603 от ДГф на ДЛ "Места".

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

01000000 (E142)

Описание:

Продукти на селското, ловното и горското стопанство (Поддържане и ремонт)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Сеч, извоз и рампиране на 1 270 мз дървесина; ремонт и поддръжка на 1 700 л.м тракторни извозни пътища.

Прогнозна стойност без ДДС
33670 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в конкурса е парична сума от 330 лв., която трябва да е постъпила по банковата сметка на РУГ Благоевград с-ка: IBAN; BG91CBUN 91953300007634, BIC CBUNBGSF, "Юнионбанк" АД, клон Благоевград до 16,00 часа на втория работен ден преди датата на процедурата. Гаранцията за изпълнение е левовата равностойност на 5% от класираната оферта и се превежда по същата банкова сметка преди подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на изпълнената услуга ще се извърши въз основа на предложения начин в класираната оферта и на базата на първични платежни документи, издадени от Изпълнителя, след приемане на работата от представители на двете страни по договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние на Участника . 2. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 ЗОП. 3. Доказателства за техническите възможности за изпълнение по чл. 51 , ал.1 т.1 от ЗОП. 4.Доказателства за квалификационните изисквания за извършване на ползването - документ по чл.57"а" от ЗГ. 5. Декларация по чл. 47 , ал. 1 и 5 от ЗОП. 6. Декларация по чл. 47 , ал. 2 от ЗОП. 7. Подизпълнителите , които ще участват в изпълнението на обществената поръчка и дела на тяхното участие - ако кандидата предвижда участие на подизпълнители. 8. Юридически сведения за Кандидата. 9.Доказателства за търговска репутация - Препоръка издадена от ДЛ. 10.Удостоверение от Инспекцията по труда, че кандидатите са регистрирани съгласно чл.15 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд . 11.Списък на работниците ангажирани в дърводобива - сеч или извоз, работещи във фирмата заверен от НАП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 2. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката /по дърводобив/ за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 3. Доказателства за техническите възможности за изпълнение по чл. 51 , ал.1 т.1 от ЗОП.Кандидатът разполага с необходимата техника и/или брой животни необходими за извършване на поръчката..
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Регистрация на кандидата и на поне едно наето от него лице по реда на чл.57"а" от ЗГ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена.; тежест: 1
Показател: Начин на плащане.; тежест: 2
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 3
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/02/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащането на 60,00лв. без ДДС невъзстановима стойност на конкурсните документи се извършва в счетоводството на ДЛ "Места" срещу платежен документ, доказващ плащането до 17,00 часа на третия работен ден преди дата на процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
До дата

21.03.2007 г. 

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21/02/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Административната сграда на ДЛ "Места", с. Места, общ. Банско

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При разглеждане на депозираните оферти могат да присъстват Управителите на юридическите лица или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Арбитражен съд към АОП, Ул. "Леге" №4, България 1000, София, E-mail: rop@aop.bg, Факс: 02 9407052

Интернет адрес/и:

URL: www.aop@bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбите се подават в административната сграда на ДЛ "Места" в седемдневен срок от издаване на Решението на Директора на ДЛ "Места" за класиране на кандидатите, участвали в процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ