Версия за печат

00509-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

държавна дивечовъдна станция "Тунджа" Ямбол, ул."Васил Карагьозов" №11, За: инж. Симеон Симеонов, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 662667, E-mail: ddstunja@nug.bg, Факс: 046 662675

Място/места за контакт: инж. Симеон Симеонов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

доставка на комбиниран фураж за фазанария - 123 000 кг.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: територията на ДДС "Тунджа" Ямбол
Код NUTS: BG233
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

доставка на комбинирани фуражи за фазанария

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15710000

Описание:

Готови храни за селскостопански и други животни

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

доставка на комбиниран фураж - 123 000 кг.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранции за участие за - 500 лв.;гаранции за изпълнение - 2 000 лв.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

финансиране от НУГ; плащане по банкова сметка на фирмата изпълнител в сроковете, определени в договора

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: удостоверение за актуално съдебно състояние,декларация със списък на основните договори за доставки със същия предмет през последните три години,описание на техническото оборудване за извършване на поръчката и осигуряване на качеството,удостоверение за вписване на търговското дружество в регистъра към МЗГна лицата, произвеждащии и/или търгуващи с продукти и вещества, предназначени за храна на животни,декларации по чл.47 от ЗОП, данъчна и булстат регистрация,документ за закупена документация,документ за внесена гаранция за участие,декларация за подизпълнители,търговска репутация.годишен финансов отчет за предходна година,ценова оферта, декларация за запознаване с условията на процедурата,административни сведения за кандидата,подписан списък на представените документи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: годишен финансов отчет за предходната година, който да включва счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричния поток, отчет за собствения капитал
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: описание на техническото оборудване за извършване на поръчката и осигуряване на качеството
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска цена; тежест: за всеки % по 1т.
Показател: търговска репутация; тежест: 10т.
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27/02/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

100 лв.платими касово невъзстановими

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.02.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/02/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ДДС "Тунджа" Ямбол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

представители на кандидатите нотариално упълномощени



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9807315, Факс: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

десетдневен срок от съобщаване на решението за класиране

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.4Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9807315, Факс: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ