Версия за печат

00254-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Рудозем: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА РУДОЗЕМ, ул. България № 15, За: Мая Орманова, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 3222, E-mail: ob_rud@yahoo.co.uk, Факс: 0306 3149

Място/места за контакт: Община Рудозем

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на услуги с тежка механизация и услуги, свързани с превози на товари"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2

Място на изпълнение: територията на община Рудозем
Код NUTS: BG225
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на услуги с тежка механизация и услуги, свързани с превози на товари

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60123000, 60122000

Описание:

Специализирани транспортни услуги
Услуги на товарния автомобилен транспорт

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

за позиция №1 прогнозната стояност на услугите възлиза на 45000 лева; за позиция №2 прогнозната стойност на услугите възлиза на 15000 лева

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Банкови гаранции или парични суми в размер на: гаранция за участие - 250 /двеста и петдесет/ лева за всяка обособена позиция, гаранция за изпълнение в размер на 500 /петстотин/ лева за всяка обособена позиция. Паричните суми могат да се внасят по IBAN: BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

В лева, по банков път, в рамките на средствата, предвидени в общинския бюджет, в срок до 30 дни от издаване на фактурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документите по чл.13 от НВМОП и документацията за участие, както и лиценз за превоз на товари и списък към лиценза, когато се подава предложение за обособена позиция №2.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Описание на техническото оборудване, с което разполага кандидата за изпълнение на поръчката. 3.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата/участника или на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22/02/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да се получи в стая №14 ОбА - гр. Рудозем след представяне на разписка за внесената сума в касата на общината стая №9 или по банков път IBAN: BG67IORT80198400500600, с код за плащане 448090, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.02.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22/02/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Залата на Информационен център в Община Рудозем, ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на кандидатите или техни упълномощени с нотариално заверено пълномощно представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, ул. Витошка №18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Извършване на услуги с тежка механизация
1) Кратко описание

Извършване на услуги с машини тежка механизация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60123000

Описание:

Специализирани транспортни услуги

3) Количество или обем

в зависимост от възникнала необходимост от специализирани машини

Прогнозна стойност без ДДС
45000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Извършване на услуги, свързани с превози на товари
1) Кратко описание

Извършване на услуги, свързани с превози на товари

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60122000

Описание:

Услуги на товарния автомобилен транспорт

3) Количество или обем

В зависимост от възникналите потребности

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12