Версия за печат

00537-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие "Фонд затворно дело", бул. "Цариградско шосе" № 87, хотел "Плиска", етаж 2, За: Боряна Петкова, България 1113, София, Тел.: 02 8723508, Факс: 02 8704589

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 87, хотел "Плиска", ет.2, стая 210

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 21.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Подобряване на условията за изпълнение на наказанието лишаване от свобода

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Застраховка на имуществените интереси на ДП "ФЗД" за 2007г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 6

Място на изпълнение: ТП на ДП "ФЗД"
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Застраховка на имуществените интереси на ДП "ФЗД" за 2007г., включващо застраховка на 276 бр. сгради и 4077 биологични единици, в т.ч. крави основно стадо - 266 бр., юници - 188 бр., телета над 3 месеца - 156 бр., телета угояване - 23 бр., овце основно стадо - 1253 бр., кочове - 36 бр., дзвиски - 170 бр., агнета - 332 бр., шилета - 329 бр., свине майки - 96 бр., нерези - 10 бр., ремонтни прасета - 33 бр., прасета угояване - 772 бр., прасета над 3 месеца - 376 бр., коне - 15 бр., магарета - 4 бр., пчелни семейства - 38 бр.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

66000000, 66300000, 66330000, 66336000

Описание:

Услуги по финансово посредничество
Услуги по застраховане и услуги на самостоятелни осигурителни фондове, без задължително обществено осигуряване
Услуги по застраховане, без животозастраховане
Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обема - съгласно раздел ІІ.1.3. от настоящото обявление и документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
56000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 560 лв. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5% от стойността на поръчката. Гаранциите се представят в една от двете форми - парична сума или банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на представяне на гаранциите.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Със собствени средства

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

да

ІІІ.1.4) Други особени условия

Новопридобитото имущество през застрахователната година на стойност до 10% от отчетната стойност на застрахованото имущество се счита за застраховано, без да се заплаща допълнителна застрахователна премия. Участие в положителния финансов резултат на предприятието при ниска квота на щетимост.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Решение за регистрация на юридическото лице или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство; 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено в тримесечен срок, предхождащ датата на подаване на офертата /оригинал или нотариално заверено копие/; 3. Разрешение за извършване на застрахователна дейност, издадено от компетентния държавен орган /оригинал или нотариално заверено копие/, отнасящо се до видовете застраховки, предмет на поръчката; 4. Удостоверение от Комисията по финансов надзор за вписани в публичния регистър обстоятелства /копие/; 5. Справка от Комисията по финансов надзор за пазарния дял на участника за деветмесечието на 2006г./копие/; 6. Удостоверение от Комисията по финансов надзор за размера на премийния приход на застрахователя за деветмесечието на 2006г.; 7.Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП - информация за общия оборот и оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Представяне на документи, доказващи информацията по чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на основните договори за услуги, предмет на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания: Наличие на информацията по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП и най - малко три препоръки /референции/ за добро изпълнение.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Кодекс за застраховането

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

3/2007

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27/02/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден от 9.00 до 15.30 ч. в касата на ДП "Фонд затворно дело" гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 87, хотел "Плиска", ет.2, стая 203. Начин на плащане - в брой.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.02.2007 г.  Час: 15:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български език

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/02/2007 00:00 Час: 11:00
Място

гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 87, хотел "Плиска", ет.2, стая 210

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Десетдневен срок от уведомяването за съответното решение или действие, а при неуведомяване - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ