РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на изделия от сив чугун.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Кърджали
Код NUTS:
BG226
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на изделия от сив чугун - жиба, ФС, фланци.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
28570000
Описание:
Изделия от чугун
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е 500 лв., която след приключване на процедурата, за спечелилия се трансформира в гаранция за добро изпълнение.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва срещу представена фактура по банков път, с платежно нареждане в български лева.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние; доказателства по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП; декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен счетоводен баланс или отчет за приходите и разходите за предходната година; документ за реализиран оборот от договори за 2006 г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори от последните три години, придружени от препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/02/2007 00:00 Час: 11:00
Условия и начин на плащане
Цената на документацията е 20 /двадесет/ лв. без ДДС, платими в касата на дружеството или по банков път - банкова сметка BG66UBBS81611010051115 и банков код UBBSBGSF при ОББ гр. Кърджали
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.02.2007 г. Час: 13:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 26/02/2007 00:00 Час: 14:00
Място
Сградата на "В и К" ООД - гр. Кърджали, бул. България 88
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Упълномощени представители на кандидатите
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление