Версия за печат

00814-2007-0002


Обявление за обществена поръчка

BG-Враца: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Враца, ул. "Стефанаки Савов", За: Полина Кръстева - ст. юрисконсулт и Милена Латова - юрист, България 3000, Враца, Тел.: 092 622400, E-mail: obshtinavr@bsbg.net, Факс: 092 627085

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vratza.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Административаната сграда на Община Враца
Код NUTS: BG113
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на администрацията на Община Враца, след предварително заявени видове и количества, описани в документацията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количествата са прогнозни, ориентировъчно посочени в документацията, като възложителят си запазва правото в процеса на изпълнение на договора да заявява количества според своите потребности.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 1000 лв. ; Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 4% от стойността на договора. Паричната сума се внася по сметка на Община Враца:IBAN на Община Враца: BG13UBBS80023300146537/ BIC: UBBSBGSF при ТБ"ОББ" - клон Враца или в касата на общината в "Център за услуги и информация на гражданите"

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства, платими след приемо-предавателен протокол и данъчна фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (наличието на някое от обстоятелствата визирани в т.1 и т.3 на ал.2 , води до отстраняване на кандидата); който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя и който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57 от ЗОП.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Опис на всички документи в офертата; 2.Документ за регистрация – заверено копие;3. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на откритата процедура;4.Документ за закупена документация- оригинал;5. Удостоверение от отдел “Местни данъци и такси” при Община Враца за липса или наличие на задължения по ЗМДТ към Община Враца - заверено копие; 6.Удостоверение от НАП за наличие или липса на задължения по чл.87, ал.6 от ДОПК - заверено копие; 7.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 8.Удостоверение, че не е обявен в несъстоятелност или не е в производство по несъстоятелност -оригинал или нотариално заверено копие;9.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинал; 10.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 11.Декларации за срока за изпълнение на поръчката и срока за валидност на офертата - оригинал; 12. Всички изброени документи, без тези по т. 4 и т. 7 следва да представят и подизпълнителите, ако участникът предвижда такива;13.Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от годишния баланс; 2. Отчет за приходите и разходите на участника за предходната година - заверено копие;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Копие от годишния баланс; 2. Отчет за приходите и разходите на участника за предходната година - заверено копие;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на основните договори за доставки на канцеларски материали и офис консумативи извършени през последните 3 години, придружен с препоръки за добро изпълнение; 2. Сертификати за произход и качество на съответните стоки. 3.Справка-декларация, за притежаваните от кандидата транспортни средства с оглед възможността му за извършване на доставки франко мястото на изпълнение на поръчката ; 4.Списък на лицата, които ще извършват съответните действия по изпълнение на договора, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 5.Кратко изложение на дейността на фирмата и опита й в доставките на канцеларски материали и консумативи.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Списък на основните договори за доставки на канцеларски материали и офис консумативи извършени през последните 3 години, придружен с препоръки за добро изпълнение; 2. Сертификати за произход и качество на съответните стоки. 3.Справка-декларация, за притежаваните от кандидата транспортни средства с оглед възможността му за извършване на доставки франко мястото на изпълнение на поръчката ; 4.Списък на лицата, които ще извършват съответните действия по изпълнение на договора, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 5.Кратко изложение на дейността на фирмата и опита й в доставките на канцеларски материали и консумативи.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15/03/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от "Център за услуги и информация на гражданите" при Община Враца от 8,30 до 16,30ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15/03/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/03/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Приемната на Община Враца

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Могат да присъстват управителите на фирмите участници в процедурата или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № 105/18.01.2007 г. на Кмета на Община Враца

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9883740, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ