РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Ремонт и възстановяване на язовир „Васил Левски”, с. Васил Левски” Община Опан, област Стара Загора.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
с. Васил Левски, Община Опан
Код NUTS:
BG222
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Извършване на строителни работи в съответствие с работен инвестиционен проект за ремонт и възстановяване на язовир „Васил Левски” село Васил Левски, включващи възстановяване на скъсана язовирна стена, ремонт на основния изпускател, преливника и бързотока.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
сто деветдесет и седем хиляди триста и четири лева без ДДС
Прогнозна стойност без ДДС
197304 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата за възлагане е в размер на 500 лв.(петстотин лева) и се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция, за срока на валидност на офертата.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5000 лв. (пет хиляди лева) и следва да се представи в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция, като съответната банкова гаранция трябва да е със срок, покриващ срока на действие на договора.
Когато участникът предпочете като форма на гаранция внасянето на парична сума, той следва да я внесе по сметка IBAN: BG65 BFTB 7630 3300 0005 21, BIC BFTBBGSF при „Булбанк” АД – клон Стара Загора, или в касата на Общината.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Проектът се финансира от Европейския съюз и Република България съгласно правилата на Програма Фар и българското законодателство. Координиращ орган е Министерството на регионалното развитие и благоустройството.
Получател /бенефициент/ на финансирането в размер на 197 304 лв. /без ДДС/ за СМР е Община Опан като същата действа като Възложител в настоящата процедура.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Не залагаме такова изискване.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изисквания към кандидатите: Отстранява се от участие в процедурата участника, който:
1.Не представи изискваните документи и попълнени образци, съгласно Документацията;
2.Не спази чл.12 от НВМОП и изискванията за оформяне и подготовка на офертата по 13 и 14 от НВМОП, както и на Разд.1. В.17. от Документацията;
3.Ако годишния обем строителни работи за всяка от последните три години поотделно/2004, 2005 и 2006г./ е в размер по-малък от 400 000 лв. без ДДС.
4.Ако участникът няма опит като главен изпълнител на поне два договора за сходни СМР за последните 3 год.;
5.За когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1 и 3 и ал.5 от ЗОП;
6.Ако не е изпълнил изискванията на чл.21 от НВМОП.
Изискуеми документи:
1.Запечатан плик /плик № 2/ с надпис „Предлагана цена”, включващ ценовото предложение /образец № 5/ и количествено-стойностна сметка - Образец № 6;
2.Заявление за участие - Образец № 1;
3.Копие от документи, удостоверяващи конституирането или правния статут и регистрация на участника /съдебна регистрация/, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност;
4.Удостоверение за актуално състояние - издадено не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на подаване на офертата /оригинал или нотариално заверено копие/;
5.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 ЗОП:
5.1. Заверено копие от застрахова за „Професионална отговорност” по ЗУТ;
5.2. Заверени Копия от годишен финансов отчет за предходните 2004, 2005 и 2006г., удостоверяващи финансовото състояние на участника, включващи: счетоводен баланс, отчет за приходи и разходи, отчет за собствен капитал, отчет за паричен поток и приложение, изискуеми съгласно „Счетоводен стандарт 1” за съответния период, справка за приходи от строителство, както и заверени копия от Данъчни декларации по чл.51, ал.1 от ЗКПО за 2004, 2005 и 2006г. Одиторски доклад се представя ако е било изискуемо да се състави такъв, съгласно чл.38 от Закона за счетоводството;
5.3. Информация за общия оборот и за оборота от строителство, на изпълнените от участника строителни работи, поотделно за всяка от последните три години – справка по Образец № 7;
6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 ЗОП:
6.1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните три години с информация за договора, възложителя и стойността. – справка по Образец № 7;
6.2. Декларация с включен поименен списък на механизацията /всички позиции строително оборудване/, технологично необходима за изпълнение на поръчката, съгласно образец № 8;
6.3. Декларация с поименен списък на екипа, показваща квалификацията и опита на персонала, отговарящ за администриране и изпълнение на договора, съгласно образец № 9;
6.4. Препоръки или референции от предишни възложители за изпълнени договори за строителство от подобно естество и мащаби /през 2004г.,2005г. и 2006г./.
7.Декларация по образец № 2 за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.5 и ал. 2, т.1 и 3 от ЗОП;
8.Линеен график за изпълнението на всички видове строително-ремонтни работи свързани с настоящия обект, който е с предвиден срок за изпълнение не повече от 120 календарни дни;
9.Декларация по образец № 3 за обстоятелствата по чл. 56, ал.1, т. 10 от ЗОП;
10.Копие от документ за закупена документация за участие в процедурата;
11.Копие на документ за внесена или представена гаранция за участие в процедурата;
12.Нотариално заверено пълномощно, в което се указва оправомощаването на съответното лице да подписва представената оферта, когато документите /включително и ценовото предложение/ са подписани от лице, което не е законен представител на участника;
13.Административни сведения за участника - образец № 4;
14.Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата, представляващ лист № 1 - поставен след заглавната страница;
15.Закупеният с Документацията Проект на Договор за възлагане на обществена поръчка се попълва с данните на участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50 от ЗОП:
- Заверено копие от застрахова за „Професионална отговорност” по ЗУТ;
- Копия от годишен финансов отчет за предходните 2004, 2005 и 2006г., удостоверяващи финансовото състояние на участника, включващи: счетоводен баланс, отчет за приходи и разходи, отчет за собствен капитал, отчет за паричен поток и приложение, изискуеми съгласно „Счетоводен стандарт 1” за съответния период;
- справка за приходи от строителство;
- заверени копия от Данъчни декларации по чл.51, ал.1 от ЗКПО за 2004, 2005 и 2006г.;
- Одиторски доклад се представя ако е било изискуемо да се състави такъв, съгласно чл.38 от Закона за счетоводството;
- Информация за общия оборот и за оборота от строителство, на изпълнените от участника строителни работи, поотделно за всяка от последните три години – справка по Образец № 7
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.51 от ЗОП:
- Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните три години с информация за договора, възложителя и стойността – справка по Образец № 7;
- Декларация с включен поименен списък на механизацията /всички позиции строително оборудване/, технологично необходима за изпълнение на поръчката, съгласно образец № 8;
- Декларация с поименен списък на екипа, показваща квалификацията и опита на персонала, отговарящ за администриране и изпълнение на договора, съгласно образец № 9;
- Препоръки или референции от предишни възложители за изпълнени договори за строителство от подобно естество и мащаби /през 2004г.,2005г. и 2006г./.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател цена; тежест: 70%
Показател: Показател срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20%
Показател: Показател гаранционен срок; тежест: 10%
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21/02/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Цената на документите се заплаща в касата на общината или по сметката на Община Опан - IBAN: BG65 BFTB 7630 3300 0005 21, BIC: BFTBBGSF при „Булбанк” АД – клон Стара Загора.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.02.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 22/02/2007 00:00 Час: 10:00
Място
зала № 15 на Общинска администрация Опан
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Могат да присъстват участниците или техни представители, упълномощени писмено от участника /по реда определен в Документацията за участие/.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
Програма Фар - Проект BG2005/017-684.01.41 „Ремонт и възстановяване на язовир „Васил Левски”, с. Васил Левски”.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцята, гр София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление