Версия за печат

00971-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с. Опан: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Опан, с. Опан, Община Опан, област Стара Загора, За: инж. Минчо Чавдаров, България 6078, с. Опан, Тел.: 04101 260, E-mail: opan@mail.bg, Факс: 042 603044

Място/места за контакт: Кмет на Община Опан

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт и възстановяване на язовир „Васил Левски”, с. Васил Левски” Община Опан, област Стара Загора.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с. Васил Левски, Община Опан
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на строителни работи в съответствие с работен инвестиционен проект за ремонт и възстановяване на язовир „Васил Левски” село Васил Левски, включващи възстановяване на скъсана язовирна стена, ремонт на основния изпускател, преливника и бързотока.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

сто деветдесет и седем хиляди триста и четири лева без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
197304 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата за възлагане е в размер на 500 лв.(петстотин лева) и се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция, за срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5000 лв. (пет хиляди лева) и следва да се представи в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция, като съответната банкова гаранция трябва да е със срок, покриващ срока на действие на договора. Когато участникът предпочете като форма на гаранция внасянето на парична сума, той следва да я внесе по сметка IBAN: BG65 BFTB 7630 3300 0005 21, BIC BFTBBGSF при „Булбанк” АД – клон Стара Загора, или в касата на Общината.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Проектът се финансира от Европейския съюз и Република България съгласно правилата на Програма Фар и българското законодателство. Координиращ орган е Министерството на регионалното развитие и благоустройството. Получател /бенефициент/ на финансирането в размер на 197 304 лв. /без ДДС/ за СМР е Община Опан като същата действа като Възложител в настоящата процедура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не залагаме такова изискване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изисквания към кандидатите: Отстранява се от участие в процедурата участника, който: 1.Не представи изискваните документи и попълнени образци, съгласно Документацията; 2.Не спази чл.12 от НВМОП и изискванията за оформяне и подготовка на офертата по 13 и 14 от НВМОП, както и на Разд.1. В.17. от Документацията; 3.Ако годишния обем строителни работи за всяка от последните три години поотделно/2004, 2005 и 2006г./ е в размер по-малък от 400 000 лв. без ДДС. 4.Ако участникът няма опит като главен изпълнител на поне два договора за сходни СМР за последните 3 год.; 5.За когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1 и 3 и ал.5 от ЗОП; 6.Ако не е изпълнил изискванията на чл.21 от НВМОП. Изискуеми документи: 1.Запечатан плик /плик № 2/ с надпис „Предлагана цена”, включващ ценовото предложение /образец № 5/ и количествено-стойностна сметка - Образец № 6; 2.Заявление за участие - Образец № 1; 3.Копие от документи, удостоверяващи конституирането или правния статут и регистрация на участника /съдебна регистрация/, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност; 4.Удостоверение за актуално състояние - издадено не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на подаване на офертата /оригинал или нотариално заверено копие/; 5.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 ЗОП: 5.1. Заверено копие от застрахова за „Професионална отговорност” по ЗУТ; 5.2. Заверени Копия от годишен финансов отчет за предходните 2004, 2005 и 2006г., удостоверяващи финансовото състояние на участника, включващи: счетоводен баланс, отчет за приходи и разходи, отчет за собствен капитал, отчет за паричен поток и приложение, изискуеми съгласно „Счетоводен стандарт 1” за съответния период, справка за приходи от строителство, както и заверени копия от Данъчни декларации по чл.51, ал.1 от ЗКПО за 2004, 2005 и 2006г. Одиторски доклад се представя ако е било изискуемо да се състави такъв, съгласно чл.38 от Закона за счетоводството; 5.3. Информация за общия оборот и за оборота от строителство, на изпълнените от участника строителни работи, поотделно за всяка от последните три години – справка по Образец № 7; 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 ЗОП: 6.1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните три години с информация за договора, възложителя и стойността. – справка по Образец № 7; 6.2. Декларация с включен поименен списък на механизацията /всички позиции строително оборудване/, технологично необходима за изпълнение на поръчката, съгласно образец № 8; 6.3. Декларация с поименен списък на екипа, показваща квалификацията и опита на персонала, отговарящ за администриране и изпълнение на договора, съгласно образец № 9; 6.4. Препоръки или референции от предишни възложители за изпълнени договори за строителство от подобно естество и мащаби /през 2004г.,2005г. и 2006г./. 7.Декларация по образец № 2 за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.5 и ал. 2, т.1 и 3 от ЗОП; 8.Линеен график за изпълнението на всички видове строително-ремонтни работи свързани с настоящия обект, който е с предвиден срок за изпълнение не повече от 120 календарни дни; 9.Декларация по образец № 3 за обстоятелствата по чл. 56, ал.1, т. 10 от ЗОП; 10.Копие от документ за закупена документация за участие в процедурата; 11.Копие на документ за внесена или представена гаранция за участие в процедурата; 12.Нотариално заверено пълномощно, в което се указва оправомощаването на съответното лице да подписва представената оферта, когато документите /включително и ценовото предложение/ са подписани от лице, което не е законен представител на участника; 13.Административни сведения за участника - образец № 4; 14.Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата, представляващ лист № 1 - поставен след заглавната страница; 15.Закупеният с Документацията Проект на Договор за възлагане на обществена поръчка се попълва с данните на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50 от ЗОП: - Заверено копие от застрахова за „Професионална отговорност” по ЗУТ; - Копия от годишен финансов отчет за предходните 2004, 2005 и 2006г., удостоверяващи финансовото състояние на участника, включващи: счетоводен баланс, отчет за приходи и разходи, отчет за собствен капитал, отчет за паричен поток и приложение, изискуеми съгласно „Счетоводен стандарт 1” за съответния период; - справка за приходи от строителство; - заверени копия от Данъчни декларации по чл.51, ал.1 от ЗКПО за 2004, 2005 и 2006г.; - Одиторски доклад се представя ако е било изискуемо да се състави такъв, съгласно чл.38 от Закона за счетоводството; - Информация за общия оборот и за оборота от строителство, на изпълнените от участника строителни работи, поотделно за всяка от последните три години – справка по Образец № 7
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.51 от ЗОП: - Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните три години с информация за договора, възложителя и стойността – справка по Образец № 7; - Декларация с включен поименен списък на механизацията /всички позиции строително оборудване/, технологично необходима за изпълнение на поръчката, съгласно образец № 8; - Декларация с поименен списък на екипа, показваща квалификацията и опита на персонала, отговарящ за администриране и изпълнение на договора, съгласно образец № 9; - Препоръки или референции от предишни възложители за изпълнени договори за строителство от подобно естество и мащаби /през 2004г.,2005г. и 2006г./.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател цена; тежест: 70%
Показател: Показател срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20%
Показател: Показател гаранционен срок; тежест: 10%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21/02/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документите се заплаща в касата на общината или по сметката на Община Опан - IBAN: BG65 BFTB 7630 3300 0005 21, BIC: BFTBBGSF при „Булбанк” АД – клон Стара Загора.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.02.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22/02/2007 00:00 Час: 10:00
Място

зала № 15 на Общинска администрация Опан

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците или техни представители, упълномощени писмено от участника /по реда определен в Документацията за участие/.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Програма Фар - Проект BG2005/017-684.01.41 „Ремонт и възстановяване на язовир „Васил Левски”, с. Васил Левски”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцята, гр София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ