РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
доставка на лекарствения продукт "METHADONE" за нуждите на Национална програма за развитие на лечебна система от метадонови поддържащи програми в Република България през 2006 - 2008г
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
крайните получатели , съгласно Приложение 1 от оодобрената документация
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
доставка на лекарствения продукт "METHADONE" за нуждите на Национална програма за развитие на лечебна система от метадонови поддържащи програми в Република България през 2006 - 2008г
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
24400000
Описание:
Медикаменти
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
съгласно спецификацията, неразделна част от одобрената докуметация.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - до 1 % от стойността на поръчката - 4030 лв.; Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора без ДДС
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането е съгласно утвърдена план-сметка за финансово обезпечаване на разходите за доставка на лекарства по Национална програма за развитие на лечебна система от метадонови поддържащи програми в Република България за периода 2006-2008г
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Удостоверение за актуално състояние, документи за регистрация на участника - Булстат, данъчна регистрация и по ЗДДС, декларация от управителя /управителния орган на участника за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, във вид и форма съгласно утвърдената документация
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: последен годишен счетоводен отчет и баланс на участника, заверен от експерт счетоводител, в случаите, предвидени от закона
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно утвърдената документация
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Валидно разрешение за употреба на лекарствения продукт с одобрена кратка характеристика, издадена от ИАЛ; Разрешение за търговия на едро с лекарства, издадено то министъра на здравеопазването на участника; лицензия, издадена по реда на ЗКНВП; копие от ДВ с обнародвана заповед за регистриране на пределна цена на лекарствения продукт; Декларация от производителя или вносителя на разрешението за упатреба за осигуряване на оферираните количаства и потвърждаване на предлаганата цена
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно утвърдената документация
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05/03/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Министерство на здравеопазването, всеки работен ден до 17:00часа
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/03/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/03/2007 00:00 Час: 10:30
Място
Министерство на здравеопазването - ет. 2, стая 211
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законни или упълномощени представители на участниците
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Настоящето обявление е одобрено с Решение РД 17-10 /11.01.2007г на министъра на здравеопазването за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884080, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно сроковете по чл. 120, ал. 2
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ