Версия за печат

00394-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с. Гърмен: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно лесничейство Гърмен, с. Гърмен, общ. Гърмен, обл. Благоевград, За: Марин Малинов Хаджиев, РБългария 2960, с. Гърмен, Тел.: 07523 2022, E-mail: dlgarmen@nug.bg, Факс: 07523 2022

Място/места за контакт: Исмаил Сейдиев Моллов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Държавно лесничейство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на услуга - дърводобив, в Обект №608

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: В територията на ДЛ Гърмен с. Гърмен
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на услуга - дърводобив, в Обект №608 на обща лежаща маса 4323 куб.метра строителна дървесина на територията на Държавно лесничейство "Гърмен " с. Гърмен

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

4323 куб.метра строителна дървесина

Прогнозна стойност без ДДС
86643 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

01.03.2007 г. 

Крайна дата

30.11.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 800.00 лв. Гаранцията за изпълнение на поръчката е 5 % от стойността на достигната цена

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ежемесечно в месеца следващ месеца на приетата работа

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Предлагана цена. 2.Документ за закупена тръжна документация. 3.Документ за внесена гаранция за участие. 4.Удостоверение за актуално състояние на участника. 5.Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП. 6.Доказателства за технически възможности за изпълнение по чл. 51, ал.1 т.1 от ЗОП 7.Доказателства за квалификационни изисквания за извършване на на ползването. 8.Декларация по чл. 47 ал.1и 5 от ЗОП. 9.Декларация по чл. 47 ал.2 от ЗОП. 10.Информация за подизпълнителите /ако се предвиждат такива/. 11.Юридически сведения на кандидата. 12.Завление за участие в открития конкурс и срок на валидност на офертата. 13.Списък на документите съдържащи се в офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл. 50 от ЗОП Копие от финансови годишни отчети Удостоверение от банки за годишни обороти и др.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл. 51 от ЗОП ЗАВЕРЕНО КОПИЕ ОТ ЛИЦЕНЗ ЗА ДЕЙНОСТА ДЪРВОДОБИВ
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предложена цена; тежест: 75
Показател: начин на плащане; тежест: 5
Показател: срок за извършване на услугата; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15/02/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
70 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на ДЛ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.02.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/02/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ДЛ Гърмен

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидат или негов упълномощен представител



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша " №18, Ет.4, Република България 1000, гр. София

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша " №18, Ет.4, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ