РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„ОСИГУРЯВАНЕ НА ВЪЗДУШЕН ПРЕВОЗ ЗА СЛУЖИТЕЛИ НА МИНИСТЕРСТВО НА ЗЕМЕДЕЛИЕТО И ГОРИТЕ”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
3
Основно място на изпълнение:
На територията на Република България и в чужбина.
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на самолетни билети и осигуряване на всички необходими услуги за осъществяване на пътувания на служители на министерство на земеделието и горите с въздушен транспорт.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
62210000
Описание:
Превоз на пътници с въздушен транспорт без разписание
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно приложение № 11 от документацията за участие.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 1000 / хиляда / лв.; Гаранция за изпълнение - 10 000лв., представени във форма съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП, сметка на МЗГ:(IBAN)-BG08 BNBG 9661 3300 1500 02, BIC - BNBGBGSD, БНБ-ЦУ
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансиране от бюджета на МЗГ. Плащане в български лева, по банков път.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, когато кандидатът е обединение на физически и/или юридически лица, при подаване на офертата да представи документ за учредяване, а преди сключване на договора да се регистрира като юридическо лице.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Основания за отстраняване на участник от процедурата - съгласно чл. 69,ал. 1 от ЗОП, включително наличието на всяко едно от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено копие от съдебното решение за първоначална регистрация на участника.
Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния окръжен съд /оригинал или нотариално заверено/ или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство /оригинал или нотариално заверено/, а когато е физическо лице - копие от дoкумент за самоличност. Удостоверението за актуално състояние трябва да е с дата на издаване, предшестваща подаването му с офертата не повече от 6 месеца или да е в срок на валидност, когато е изрично записан в него.
Документи удостоверяващи, че участника е член на IATA или притежава акредитация в IATA и действаща оторизация за работа в системата BSP, валидна за 2007 година.
Актуален сертификат по ISO 9001:2000 и удостоверение за приложими практики по сигурност на информацията от сертифициращ орган.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: a/ Годишен баланс за 2006 год.
б/ Отчет за приходите и разходите на участника за 2006 год.
в/информация за общия оборот за последните три години(според датата на учредяване на участника);
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - минимален реализиран оборот от 5 000 000 (пет милиона) евро за предходната година
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги с подобен предмет, извършени през последните три години, включително стойностите, срока за изпълнение и възложителите;
- кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/;
-списък на представителствата на кандидата в страната и чужбина с адреси и телефони за контакт;
-техническо предложение съдържащо условията за освобождаване от дължащите се по тарифни условия суми за смяна на датата на пътуване, както и при възстановяване на стойността на изцяло или частично неизползвани самолетни билети; сроковете за потвърждаване на заявки за резервации включително при извънредни обстоятелства (извънработно време, почивни и празнични дни); предлаганите условия за хотелски резервации;
- кандидатът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: -петгодишен професионален опит в резултат на изпълнени поръчки с държавни институции и учреждения в осигуряването на самолетни билети към датата на обявяване на процедурата;
-да е член на IATA или да притежава акредитация в IATA и действаща оторизация за работа в системата BSP, валидна за 2007 година;
-да притежава сертификат по ISO 9001:2000 и удостоверение за приложими практики по сигурност на информацията от сертифициращ орган;
-да има представителство в София и поне едно в областен град в страната;
-да притежава сертификат или договор за работа с резервационна система.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05/03/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Получаване - гр. София, МЗГ, бул. Христо Ботев №55, стая 458. Заплаща се по сметка на МЗГ; (IBAN)-BG97 BNBG 9661 3000 1500 01 , BIC - BNBGBGSD, БНБ-ЦУ
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/03/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/03/2007 00:00 Час: 11:00
Място
Министерство на земеделието и горите, гр. София, бул. Христо Ботев №55, зала 400
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законните представители на кандидатите, участващи в процедурата, или техни упълномощени с нотариално заверено пълномощно представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Заповед за откриване № РД 52-
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 98840/70/
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 98840/70/
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ