Версия за печат

00673-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ПАНАГЮРИЩЕ: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АСАРЕЛ МЕДЕТ" АД, "АСАРЕЛ МЕДЕТ" АД, За: ИНЖ. Р. ШУМАНОВ ИНЖ. ТР. ТЪРКАЛАНОВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4500, ПАНАГЮРИЩЕ, Тел.: 0357 4105/438/, E-mail: pbox@asarel.com, Факс: 0357 4085

Място/места за контакт: Д-Р ИНЖ. ЛЪЧЕЗАР ЦОЦОРКОВ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asarel.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"АСАРЕЛ МЕДЕТ" АД, "АСАРЕЛ МЕДЕТ" АД, За: ИНЖ. АТАНАС ТАСМОВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4500, ПАНАГЮРИЩЕ, Тел.: 0357 4105/515/, Факс: 0357 4085

Място/места за контакт: ОТДЕЛ "СТРОИТЕЛСТВО"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"АСАРЕЛ МЕДЕТ" АД, "АСАРЕЛ МЕДЕТ" АД, За: ИНЖ. АТАНАС ТАСМОВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4500, ПАНАГЮРИЩЕ, Тел.: 0357 4105/515/, Факс: 0357 4085

Място/места за контакт: ОТДЕЛ "СТРОИТЕЛСТВО"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: § 6 от ЗОП

Основна дейност на възложителя

Друг: мероприятия за отстраняване на екологични щети

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строително-монтажни дейности за обект "Пречиствателна станция за дренажни води от Източно насипище на рудник "Асарел" гр. Панагюрище"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: землище на гр. Панагюрище
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изграждане на пречиствателна станция за дренажни води от Източно насипище на рудник "Асарел", състояща се от отделение за неутрализация, варово и реагентно отделения, траншеен утаител, операторски пункт с ел. табла, в землището на гр. Панагюрище, в рамките на Програмата за отстраняване на екологични щети от минали действия и/или бездействия, настъпили до момента на приватизацията на "Асарел Медет" АД.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемите и видовете СМР са подробно описани в инвестиционния проект заедно с придружаващата го количествена сметка, приложение към Документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.09.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в размер на 12000лв. Същата се представя в офертата на кандидатите. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от общата офертна цена на поръчката, съгласно чл. 26,ал.3 от НВМОП. Гаранцията се представя в деня на сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка от определеният изпълнител. 3. В основанието за плащане да бъде посочено "Гаранция за участие/изпълнение/ по ОП". 4. Гаранциите се представят като парична сума, внесена по банкова сметка на "Асарел Медет" АД IBAN BG76 UBBS 8241 1010 2896 12, BIC код UBBSBGSF при банка "ОББ" АД, гр. Панагюрище или като неотменяема банкова гаранция в полза на Възложителя "Асарел Медет" АД. 5. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията, но и в двата случая представя документ за внесена гаранция. 6. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие на кандидатите се извършва по реда на чл.28 и чл.29 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки, а гаранцията за изпълнение съгласно чл.30 от НВМОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват по банков път, според условията на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Цената на офертата трябва да бъде без ДДС и да се определи като единична цена за всеки вид работа и обща стойност за цялата поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - документ за регистрация на фирмата и удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, когато е юридическо лице, или документ за самоличност, когато е физическо лице - удостоверение за данъчна регистрация и БУЛСТАТ - удостоверение за регистрация по ЗДДС - декларация, че не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и 5 от ЗОП - декларация, че не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП - декларация, че в предложената цена е спазено условието за минимална цена на труда
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - заверено копие от годишния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите на фирмата за 2005г. - информация за общия оборот и за оборота на строителството, което има характер подобен на настоящата поръчка, за последните три години - документ за удостоверяване наличието на застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - административни сведения за фирмата - списък на договорите за строителство, извършвани през последните пет години, включително стойностите, датите и клиентите, придружен от препоръки за добро изпълнение - списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството - фотографски снимки и описание на изпълняваните обекти с подобен характер - сертификати,издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството. - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата - ръководните му служители и лицата, отговарящи за извършването на настоящата поръчка - декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години - декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на строителството - данни за собствени или наети технически лица, които кандидата ще използва за изпълнение на поръчката - описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът ще приложи при изпълнение на поръчката - имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, както и документите за юридически статус, икономическо и финансово състояние, технически възможности и квалификация, ако кандидатът предвижда подизпълнител
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническа и професионална квалификация на персонала; тежест: 10
Показател: собствено и наето оборудване; тежест: 10
Показател: опит на кандидата в изпълнение на подобен вид поръчки; тежест: 15
Показател: гаранционен срок; тежест: 10
Показател: начин на плащането; тежест: 10
Показател: цена на предложението; тежест: 30
Показател: срок за изпълнение на поръчката; тежест: 15
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05/02/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
650 BGN
Условия и начин на плащане

Внасяне на невъзстановима такса от 650 лв без ДДС за закупуване на тръжна документация. Документацията се получава от кандидата или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа в отдел "Строителство" на "Асарел Медет" АД, след представяне на бланка с данните на кандидата/адрес, телефон, факс/ и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка на "Асарел Медет" АД IBAN BG76 UBBS 8241 1010 2896 12, BIC код UBBSBGSF при банка "ОББ" АД, гр. Панагюрище

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.02.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06/02/2007 00:00 Час: 10:00
Място

заседателната зала в Управлението на дружеството

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законен представител на кандидата участващ в процедурата или негов упълномощен представител.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 120 и следващи от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ