Версия за печат

00262-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Тролейбусен транспорт" ЕООД, ул. "Кичево" №4, За: инж. Ангел Василев Несторов, България 5800, Плевен, Тел.: 064 839078, E-mail: trolei@el-soft.com, Факс: 064 846844

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на гуми за нуждите на "Тролейбусен транспорт" ЕООД, гр. Плевен.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Склада на депото на възложителя, гр. Плевен
Код NUTS: BG121
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на гуми за нуждите на "Тролейбусен транспорт" ЕООД, гр. Плевен. Поръчката обхваща доставка и предаване в собственост на "Тролейбусен транспорт" ЕООД, гр. Плевен на 120 броя комплекта гуми за тролейбусния парк. Всеки един комплект задължително включва външна, вътрешна гума и пояс.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

25110000

Описание:

Външни гуми и свързани с тях продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общо 120 /сто/ броя комплекти гуми, включващи външна, вътрешна гума и пояс.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 45000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 48000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

12.09.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 300 лева. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на договора. Паричната сума се внася по сметка на възложителя, посочена в документацията. При представяне на банкова гаранция, срокът на същата трябва да надвишава срока на договора с един месец.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще се осъществява със собствени средства. Плащането ще се извършва в левове по банков път след осъществяване на всяка една от доставките и представяне в счетоводството на възложителя на фактура и другите съпътстващи документи, посочени в документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата на всеки участник трябва да съдържа документите и да отговаря на условията, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Баланс и ОПР на участника за 2005г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставка на гуми, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите /или за периода след съдебната регистрация или започване на дейността на участника, ако е в този период/, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2.Описание и снимков материал на предлаганите за доставка гуми. 3.Сертификати и други документи, удостоверяващи съответствието на предлаганите за доставка гуми със съответните спецификации, стандарти и необходимото качество.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: показатели, посочени в документацията за участие; тежест:
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01/02/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в обществената поръчка се закупува всеки работен ден от касата на "Тролейбусен транспорт" ЕООД, гр. Плевен, ул."Кичево" №4, административната сграда - ІІ-ри етаж. Документацията се получава на същото място от завеждащ "Личен състав" на дружеството.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.02.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02/02/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Салона в админвистративната сграда на "Тлолейбусен транспорт" ЕООД, ул. "Кичево" №4, гр. Плевен.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне от комисията на постъпилите оферти и проверката на съдържанието им с представения и подписан списък на документите, могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Обществената поръчка е открита със Решение №1.05.2007г. на управителя на "Тролейбусен транспорт" ЕООД. Документите, които всеки участник трябва задължително да представи с офертата си, и условията за участие в обществената поръчка, са подробно изброени в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ