Информация за преписката

Възложител: Водоснабдяване и канализация ЕАД - Бургас
Номер: 00571-2019-0011
Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=359
Процедура:
Описание: Предметът на поръчката включва доставка на резервни части, консумативи, резервни и измервателни модули и лабораторни тестове за работа с лабораторна апаратура и измервателна техника „Хах Ланге”, сервизна поддръжка включваща ремонт, инспекция, профилактика и калибриране на уредите, за срок от 3 (три) години. Посочените дейности от предмета на поръчката се осъществяват с труд, резервни части и материали на Изпълнителя. Лабораторната апаратура и измервателна техника „Хах Ланге“ подлежи на техническо обслужване и поддръжка, съгласно схемата за техническо обслужване и поддръжка, дадена от производителя. При извършване на обслужването и поддръжката Изпълнителят е длъжен да спазва предписанията на производителя и в пълен обем да изпълнява необходимите за това дейности. Прогнозна стойност на обществената поръчка: 930 000,00 (деветстотин и тридесет хиляди) лева без ДДС. Прогнозната стойност на обществената поръчка има ориентировъчен характер за срока на договора и не обвързва Възложителя. Възложителят не се задължава да изразходи цялата обща посочена прогнозна стойност на поръчката, като тя може да бъде и надвишена. Източник на финансиране, условия и начини на плащане: Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането се извършва въз основа на предоставена фактура от страна на Изпълнителя и подписан от страните приемателно – предавателен протокол, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от представянето на посочените документи. Място на изпълнение: обектите на Възложителя на територията на област Бургас или специализиран сервиз на „Хах Ланге“. Изисквания към Изпълнителя: 1) Изпълнителят осигурява необходимите резервни части, модули, консумативи и лабораторни тестове в рамките на договорения срок. Те трябва да са оригинални, напълно съответстващи на техническите характеристики на уредите, за които са предназначени. В случай че Изпълнителят достави стока, неотговаряща на изискванията на Възложителя, той връща стоката на Изпълнителя, като не дължи плащане. При всяка доставка на резервни части и резервни модули – предоставя се протокол от сервизната инспекция, в който е описана подмяната на резервната част или модул; За лабораторните реагенти – предоставя се информационен лист за безопасност и сертификат от анализ. Осигурява се минимум 9 (девет) месеца остатъчен срок на годност, считано от подписания без възражения от страна на Възложителя приемо–предавателен протокол при всяка частична доставка; За консумативите за процесните уреди – предоставя се информационен лист за безопасност. 2) Изпълнителят представя инструкции за безопасно използване на всички стоки, доставяни на Възложителя, съдържащи минимум: информация за опасностите от използване на стоките; оценка на риска от използване на стоките; описание на контролните мерки, които следва да бъдат взети; подробности за необходимо предпазно облекло; препоръки за следене на здравното състояние; препоръки, свързани с осигуряване поддръжка, почистване и тестване на респираторно защитни и на вентилационни съоръжения; препоръки за боравене с отпадъци, включително и начини на депониране. 3) За изпълнение на дейностите по предмета на обществената поръчка Изпълнителят осигурява необходимите транспорт и персонал, притежаващ необходимата квалификация за осъществяването им. 4) Когато Изпълнителят доставя стоките с МПС, наличните празни опаковки могат да бъдат върнати със същото МПС. Всички опаковки, които подлежат на връщане, трябва да бъдат маркирани като такива. 5) Изпълнителят гарантира, че качеството на стоките съответства на изискванията на действащото българско законодателство към момента на доставка, както и на спецификациите към договора... (останалата част от предвидените изисквания към Изпълнителя са описани в Раздел VII. 1) Допълнителна информация).

Съдържание

No ID на документа Подпис Тип на документа Изпратен на: Дата на публикуване в РОП:
1   919696   Решение за откриване на процедура (ЗОП)         02.07.2019 г.  02.07.2019 г. 
2   929107   Обявление за възложена поръчка - комунални услуги (Директива 2014/25/ЕС/ЗОП)     21.08.2019 г.  26.08.2019 г. 
3   1037850   Обявление за приключване на договор за обществена поръчка (ЗОП)         19.09.2022 г.  19.09.2022 г.